Subject: RE: IT pisivahendite ja mobiiltelefonide soetuse hankest
From: "Kairi Tammik - RIT" <[email-masked]>
To: "Kairi Tammik - RIT" <[email-masked]>
Date: Fri, 7 Jun 2024 16:27:02 +0300

Tere!

Vabariigi Valitsuse 14.04.2022. a korralduse nr 119 „Kohustusliku keskse
hankija määramine infotehnoloogia valdkonna riigihangetes“ punkti 2
alapunkti 1 kohaselt on Riigi IT Keskus määratud korraldama riigihankeid
CPV koodi „30200000-1 arvutiseadmed ja nende tarvikud“ korral. Sellest
lähtuvalt teavitan teid, et Riigi IT Keskus korraldab IT pisivahendite
soetamise hanke kohustusliku keskse hankena ja teie asutus on hankesse
kaasatud.

Vabandan, et varasemalt teavitasin teid ekslikult, et peaksite IT
pisivahendite hanke ise korraldama.

Oleme alustanud uue hanke ettevalmistamist. Hanke alusdokumendid on
ettepanekuteks ja tutvumiseks lisatud kesksete hangete portaali Ühised IKT
Riigihanked » KESKNE HANGE: IT pisivahendite soetamine (rik.ee)
<https://kesksedhanked.rik.ee/rit/hanked/keskne-hange-it-pisivahendite-soe
tamine>

Ühtlasi teavitan, et 2022 aastal läbi viidud  „IT pisivahendite ja
mobiiltelefonide soetus“ hange, viitenumber 232563,
https://riigihanked.riik.ee/rhr-web/#/procurement/2870332/general-info :

hanke osas I (IT pisivahendid), mille raamlepingu tähtaeg on: 25.06.2024,
pikendasime raamlepingu tähtaega kuni: 14.10.2024

hanke osas II (mobiiltelefonide ost ja rent) raamlepingu tähtaeg on
22.07.2024, Riigi IT Keskus ei pikenda osas II raamlepingut.
Oleme avaldanud RHR-is uue hanke “Nutitelefonide ostmine ja rentimine”,
mis ei ole keskne- ega ühishange, kuna Riigi IT Keskus ei ole Vabariigi
Valitsuse korraldusega nr 119 määratud mobiiltelefonide kohustuslikuks
keskseks hankijaks.

Käesolev teavitus ei puuduta neid hankijaid, kes on liitunud Riigi IT
Keskuse arvutitöökoha teenusega, neile hangib vajalikud vahendid Riigi IT
Keskus.

Heade soovidega

Kairi Tammik
hankejuht
hanketiim
Riigi IT Keskus
+372 516 4305
 <https://www.linkedin.com/company/riigi-it-keskus> LinkedIn |
<https://www.rit.ee/> www.rit.ee

See e-kiri on mõeldud vaid adressaadile ametialaseks kasutamiseks. Kui te
pole e-kirja adressaat, siis ei tohi te kirjas olevat teavet ilma loata
mingil viisil kasutada. Kui olete saanud kirja eksituse tõttu, palun
teavitage sellest kohe e-kirja saatjat ja kustutage e-kiri koos kõikide
lisadega.

From: Kairi Tammik
Sent: Monday, February 26, 2024 10:33 AM
To: Kairi Tammik <[email-masked]>
Subject: IT pisivahendite ja mobiiltelefonide soetuse ühishankest

Tere!

Osalesite Registrite ja Infosüsteemide Keskuse (RIK) korraldatud
ühishankes „IT pisivahendite ja mobiiltelefonide soetus“, viitenumber
232563,
<https://riigihanked.riik.ee/rhr-web/#/procurement/2870332/general-info>
https://riigihanked.riik.ee/rhr-web/#/procurement/2870332/general-info  .

Riigi IT Keskus võttis IKT-alusteenuste konsolideerimise käigus RIKilt
nimetatud hanke tulemusel sõlmitud raamlepingud üle.

Juhime tähelepanu, et raamlepingute täitmise tähtajad:
hanke osas I (IT pisivahendid) on 25.06.2024 ja

hanke osas II (mobiiltelefonide ost ja rent) on 22.07.2024

Vajalikud vahendid ja seadmed saate soetada kehtivate raamlepingute alusel
enne nende lõppemist.

Teavitan teid, et Riigi IT Keskus ei korralda enam IT pisivahendite ja
mobiiltelefonide soetuse hanke läbiviimist ühishankena. Palume sellega
arvestada ja vajadusel ise vastavad hankemenetlused korraldada.

Käesolev teade ei puuduta ühishankijaid, kes on liitunud Riigi IT Keskuse
arvutitöökoha teenusega, neile hangib vajalikud vahendid Riigi IT Keskus.

Heade soovidega

Kairi Tammik

hankejuht

Õigus- ja hankeosakond

Riigi IT Keskus

666 0162

 <https://www.linkedin.com/company/riigi-it-keskus/mycompany> LinkedIn I
<http://www.rit.ee/> www.rit.ee

 <http://www.rit.ee/>